Чи можуть вони прийняти ваш автомобіль з гаража?
Чи можуть вони прийняти ваш автомобіль в той час як ваш в торговому продуктовому магазині або в церкві?
Чи можете ви розповісти BBB, якщо вони harrassing вас та членів вашої родини (і друзів), які живуть за різними адресами, називаючи їх залишати повідомлення і збираються по домівках, залишаючи загрозливі візитні картки з усіма ваша особиста інформація на ньому?
Добре гальмує ... деякі з ваших відповідей дуже нерозумно! Це всього лише 2 виплати за автомобіль, і я заплатив вчасно кожен раз протягом останніх 2 років. Це не схоже, я не збираюся платити, але це займає більше часу, ніж звичайно, щоб отримати свої гроші прямо зараз. Вони хочуть, щоб день і час, і я не можу дати їм цю секунду!
Вони тільки роблять це, тому що моя машина стоїть. Я знаю людину, яка не оплатив свій рахунок протягом 6 місяців ... вони не стають телефонні дзвінки і погрози, тому що машина в основному марною.
Пасивний дохід
Мій автомобіль пішов до цех по ремонту в той час ще на гарантії. Фінансує потім узяв повернення? я не пропустив платежі. Він просто сказав, що він більше не хотів мати справу зі мною. Це юридичний повернення? Ремонтних робіт, які повинні були проходити повинно було бути зроблено до продажу автомобіля. Продавець автомобіля сказав, що автомобіль був ...
Як добровільного повернення впливають на кредит? Я дістав автокредитів для мого брата, щоб отримати автомобіль останньої лютому він не платив, так що я взяв машину назад і робили виплати протягом останніх трьох місяців. Я перерахував машини для продажу в кілька разів на Ebay, у місцевій газеті ...
Моя подруга за її позику на покупку автомобіля і під загрозою вилучення. Гірше того, вона? Моя подруга за її позику на покупку автомобіля і під загрозою вилучення. Гірше того, вона потрапила в аварію (її вини) у той же день її страхування закінчився і зробив $ 3000 пошкодження автомобіля. Вона не може дозволити собі полагодити машину або проводити платежі більше так ...
яка різниця, якщо така є, між вилучення та здачі моїй машині? як це впливає на мій кредит? Я переїжджаю на Гаваях, і вона буде коштувати стільки грошей, щоб вона поставила там. Я думаю про здачу моїй машині назад в банк, який фінансував автокредитування. Це ж, як і повернення? Як це вплине на мій кредит? Я тільки що отримав ...
Будь ласка, допоможіть! Як це могло криво уживаного автомобіля продавець має право reposess? я прокинувся цього ранку, щоб знайти свій автомобіль зник. Власник старого автомобіля місце, яке я отримав автомобіль від цього було повернуто. Я був винен $ 20 на автомобіль і $ 600, що він пристібається через ремонт. Коли його називають магазин, щоб попередити про повернення I. ..
Залишити коментар
Ви повинні бути зареєстровані , щоб залишити коментар.




































20 Коментарі
21 березня 2010 в 10:18
вони можуть прийняти ваш автомобіль в той час як в церкві або в магазин, але вони не можуть вивести його з гаража. Вони не можуть переслідувати вас по телефону, до або після закінчення робочого дня, але вони не дозволили зробити фізичні погрози. Що стосується виклику членів сім'ї я не впевнений, але я впевнений, що було б правового тих пір, поки вони не роблять погрози фізичної розправи.
23 березня 2010 в 3:40 вечора
Просто зверніть ваш автомобіль оплати і у вас не буде цієї проблеми. Вони можуть на законних підставах прийняти ваш автомобіль, якщо ви не робите платежів. Вони можуть називати членів сім'ї теж. Якщо ви подаєте банкрутства, що може зупинити кредиторів від призову, але ви, ймовірно, втратить автомобіль в будь-якому випадку.
25 березня 2010 в 2:31 am
У підсумку, платити за автомобіль, або вони візьмуть його. Ви підписали контракт нести відповідальність і платити за це чи юридично вона належить їм. На жаль, я знаю, що ви не хочете почути це, але правда боляче.
27 березня 2010 в 6:49 вечора
Якщо ви не платите вони можуть прийняти те, що їх.
29 березня 2010 в 8:22 am
Вони можуть взяти машину, де і коли їм заманеться - він не належить вам.
29 березня 2010 в 3:08 вечора
Залежить від стану, але це не звучить як вони зробили нічого протизаконного, щоб відновити свою машину, що ви відмовляєтеся платити за чи повернутися.
Тільки "ненадійний" річ є, якщо ви вважаєте, що "переслідування" та "Personal" інформацію про карти, але вам потрібно подати прокурор Ярмарок кредитних звітів закону Порушення щодо кредитора, і я навіть не впевнений, якщо репо компанії пов'язані ці закони.
1 квітня 2010 в 11:56 вечора
Вони не можуть прийти у ваш гараж. Вони можуть прийняти його, якщо він знаходиться в громадську парковку. Багато церков і магазин парковка тариф гри.
Удачи з BBB. Вони будуть вважати вас неплатником, який не в змозі встигнути за автомобіль оплати.
5 квітня 2010 в 6:07
В той момент, що автомобіль бути повернуто це вже не автомобіль, це leinholders, і вони можуть дуже багато зробити все, щоб отримати свою машину назад.
6 квітня 2010 в 12:29
Ви повинні йому гроші або автомобіль, таким чином вони мають право робити, що ...... так.
Що стосується виймаючи його з гаража я не знаю про це. Але я знаю, вони можуть прийняти, якщо це у відкриту.
Вони можуть мати місце тільки протягом 30 днів, хоча до його продажу. (Га закон в будь-якому випадку) У вас є 30 днів, щоб привести поточні або погасити.
І репо компанії не пов'язані FDCPA (справедлива практика стягнення боргів діяти), то тільки колекторських агентств.
8 квітня 2010 в 6:09 вечора
Вони не можуть проникнути в ваше житло структури, але якщо двері відкриті, вони можуть рухатися так, що воно може бути прийнято. Вони можуть в значній мірі узяти машину в будь-який час. Краще всього зробити, це викликати фінансові компанії, укласти угоду або перетворити його в себе. Досить багато, якщо ви за замовчуванням за кредитом, у вас немає ноги, щоб стояти. Поговоріть з адвокатом або юридичний напрям сайту, щоб отримати пораду.
8 квітня 2010 в 10:47 вечора
Якщо ви оплачуєте свої рахунки ви не повинні турбуватися про це. Deadbeats витрати банків багато грошей і підвищення процентних ставок для решти з нас.
11 квітня 2010 в 1:35 вечора
Я думаю, вони не можуть йти в гараж, як це було б порушення. І, на жаль, можна назвати сім'єю, якщо вони ідентифікують себе відразу, я думаю. Вони затискає тебе і намагається принизити вас в контакті з ними. Вони лише спосіб змусити їх перестати називати інших людей, щоб не ігнорувати їх і увійти в контакт з ними. Навіть якщо ви просто даючи їм знати, ви не можете заплатити зараз, але сказати їм, коли ви можете заплатити. Або платити їм частину грошей, ви повинні створити і платежів для відпочинку. Вони не зупиняться, поки ви приймаєте responsibilty. Вибачте, але це, як вона працює.
12 квітня 2010 в 2:28 вечора
Вони не можуть взяти машину з гаража. Вони можуть прийняти я з продуктового магазину та церкви або в будь-якому іншому місці він знаходиться на стоянці. Вони не повинні залишити дзвінки з вашої інформації на кого завгодно. Юридично вони можуть сказати, що вони повинні говорити з вами про особистою справою бізнесу, але не можуть за законом видавати більше інформації, що це. Я вірю, що можна сісти у в'язницю за викрадень, якщо ви "заховати" машину.
12 квітня 2010 в 8:56 вечора
Якщо ваша двері гаража відкрита, так.
Так, вони можуть взяти ваш автомобіль, поки ви по магазинах або в церкві.
Так, ви можете подати скаргу BBB про повідомлення і переслідування членів сім'ї.
Звичайно, якщо б ви зробили ваші платежі автомобіля на час у вас не буде цієї проблеми. Ви пробували виклику банку і працює щось? Банків тільки повернути в крайньому випадку .... подзвонити їм і дізнатися, що відбувається.
13 квітня 2010 в 12:41
> Чи можуть вони прийняти ваш автомобіль з гаража?
Так, але вони повинні мати судовому порядку. Вони роблять не тому, що це занадто багато клопоту.
> Чи можна взяти автомобіль в той час як ваш в продуктовому магазині
> По магазинах або в церкві?
Абсолютно вірно. І вони не використовують ключі занадто багато часу. Вони ламають вікна та гарячої дротом.
Переслідування є незаконним, але репо не є.
15 квітня 2010 в 6:27 вечора
Моя двоюрідна сестра шерифа, і він сказав мені, що якщо ви скажете їм, коли вони приходять на власність автомобіль, який вони не можуть, то вони дійсно не можуть це робити, якщо у них є постанова суду. Я впевнений, що ви можете отримати їх у великі неприємності для переслідування вашої родини і такі, як добре. Я хотів би поговорити з адвокатом або офіцер з іншої області, щоб побачити, що вони думають з цього приводу.
19 квітня 2010 в 6:18 am
Добре технічно, його дійсно не ваш автомобіль, поки його повністю оплачені, і здається, що ваші проблеми з цієї частини. Якщо ваш гараж закритий, вони не можуть отримати, бо його злому і проникнення. Це не значить, вони не будуть, просто означає, Theyre не повинно. Репо людей зійти з рук, тому що багато людей думають, що вони відстають в оплаті, міліція не допоможе. Неправильно! Якщо ви залишите ваш автомобіль автоматичної будь-якому місці (церква, магазин, вулиця і т.д.) людина репо буде взяти.
Поки інформація, яку вони використовують для збору не включаються свій номер соціального страхування, все це інформація, яку ви вказали при отриманні кредиту в банку. До тих пір, як ця інформація використовується сумлінно намагаються стягнути борг, а не обмовляти на вас зло, його законним.
21 квітня 2010 в 10:19 вечора
після сплати на неї протягом двох років ....... Яких людей ви справляєтесь з?????? ДО РЕЧІ вони більше кроків їх кордонів. ти не чув вторгнення в будинок? Я пропоную, ви називаєте Місцева поліція DEPT .......
22 квітня 2010 в 4:31 am
Це смішно .... Існує вони нічого не можуть зробити, якщо вони не зможуть її знайти? Навички в 9/10 цього закону. Ось чому вони крадуть його в нічний час. Я думаю, що це якось пов'язано з контрактом угоди btween обох сторін і для них легше знайти і продати його, то на вас в суд, плюс у них є, щоб знайти вас в першу чергу. Одного разу у мене був автомобіль протягом 2 років без знайдений, тому що вони не будуть приймати мої виплати його наздогнати, і компанія «AmeriCredit" був написав його, але все ж хотілося, щоб зібрати автомобіль і звинуватити мене в повний неоплачений залишок навіть після того, як вона буде продана. Вони не можу вивести його з гаража, але вони можуть блокувати, поки ви зателефонуйте в поліцію, вони також повинні мати warrent Саме тому вони намагаються attemidate Вас і вкрасти його в нічний час. Вони можуть прийняти його там, де вони бачать. *** Dont подати заявку на кредит, використовуючи поточну адресу або місце знаходження, не претендують на щось нове, ні комунальні послуги, не новий телефон, немає нічого, використовують різні адреси, як поштовий ящик R-Us компанії, де ви можете використовувати адресу як набір номера. США поштову звичка дозволяють це, а й приватні продавці розсилки буде. Не використовуйте вашу особисту інформацію в Інтернеті, classmates.com або будь мотлох, що поки ви платите все це і вирішив повернути його назад, тому що у вас є інші механізми. Я не мав нічого в ім'я Моє, Я переїхав в іншу країну і повернутися додому, щоб відновити мої теги щороку. Я б ніколи не зареєструвати, що машина в новому стані! Вони не могли зробити пошук для мене не було повідомлення, відправлені додому, я жив, його було, як я все ще жив, де я був, але розчинився в повітрі, ні історії відстежувати мене інший те, що вони знали і не могли слідувати. Я ніколи не приховував машину не один раз теж. Крім того, вони можуть розблокувати заблокованих телефонних номерів при виклику їх назад, щоб не передзвонити з наземної лінії або мобільний номер на своє ім'я, вони будуть стежити за вами прямо туди, де ви знаходитесь. Я відчув це, коли я зателефонував їм з дому друзів, і вони заблокували переслідували пекло з неї! Вона отримала їх від своєї спині, кажучи їм, вона була гостем знову і я, можливо, був той, хто попросив, щоб використовувати телефон, але вона не знала, що мені добре, і я прийшов з кимось, і вони перестають називати її! Коли я зателефонував репо людина, щоб підняти його через 2 роки. Він був настільки вражений, він запитав мене, як я це зробив. Він був приватним сищиком і сказав, що він був кращим, і мені довелося його в глухий кут, з ПРОСУВАННЯ Я ніколи не говорив! LOL! Це може здатися екстрімального, але пам'ятати, кожен намагається отримати вигоду з вашої загибелі. Кожен отримує частку від "я / ти / ми / ми народ", за те, що бурхливий час в нашому житті! Я відмовився, щоб дозволити їм перемогти, коли я намагався зробити краще, і вони не будуть дозволяти мені. Єдиний, хто збирається вболівати від цього автомобіля бути взяв я або в цьому випадку. Всі вони як і раніше будемо платити так чи інакше, і вони використовують колекторські агентства та інші афери вас за біда. Вимивається!!
24 квітня 2010 в 2:13 вечора
Так, вони можуть прийняти ваш автомобіль в будь-якій точці вони хочуть, поки вони не повинні проникнути все, щоб дістатися до нього. Дороги, автостоянок, вулиць - будь-який з них є відкритими, тому вони з повним правом можна взяти машину.
Деякі фінансові установи більш енергійною в отриманні виплати, належні їм, ніж інші. Тому він не може бути пов'язане з автомобілями коштує стільки, скільки вибір, щоб отримати кредит від щільно пачку компанії.
Наступного разу вони з вами, ввічливо повідомити їм, що ви не хочете, щоб вони з вами чи вашої родини / друзів більше. Можна також розглянути можливість відправки запиту в письмовій формі за підписом підтвердження. Після того як ви зробили запит вони не дозволили зв'язатися з Вами. Якщо вони продовжують намагатися зв'язатися з вами, ви можете подати в суд їх до суду дрібних тяжб за кожну спробу.
Тим не менш, ви все одно повинні їм гроші, і це не зупинить їх від спроб повернути вашого автомобіля.
Вона смокче, я знаю.