Môžu sa vaše auto von z garáže?
Môžu sa vaše auto, zatiaľ čo vaše v obchode nakupovaní alebo v kostole?
Môžete povedať, BBB, ak to harrassing Vás a Vaše rodinných príslušníkov a priateľov v), ktorí žijú na rôznych miestach na telefónnom čísle je zanechávanie odkazov a ísť do svojich domov a opustenie ohrozujúce vizitiek s všetky vaše osobné informácie o ňom?
Ok spomaľuje ... niektorí z vašich odpovedí sú naozaj hlúpe! Je to len 2 autá platby za sebou a zaplatil som na čas vždy, za posledné 2 roky. Nie je to tak, nemám v pláne na platenie, ale to trvá dlhšie ako zvyčajne, aby mi peniaze hneď. Chcú si deň a čas a ja nemôžem dať im túto sekundu!
Oni len robia to preto, že moje auto stojí veľa. Poznám niekoho, kto nezaplatí svoj účet za 6 mesiacov ..., že nedostávajú žiadne telefónne hovory alebo ohrozenia, pretože vozidlo je v podstate bezcenné.
Pasívny príjem
Moje auto šiel do obchodu k oprave, zatiaľ čo ešte v záruke. Finančného odborníka potom vzal preberanie? som nechýbal platby. On len povedal, že už chcel podnikať so mnou. Je to legálne exekúcie? Opravy, ktoré mali konať malo byť urobené pred predajom vozidla. Predajca vozidla povedal, že auto bolo ...
Ako bude dobrovoľné exekúcie ovplyvní môj kredit? som vytiahol auto úver pre môjho brata dostať auto Posledná február mu nezaplatil, a tak som vzal auto späť a boli platby za posledné tri mesiace. Som vypísal auto na predaj niekoľkokrát na Ebay, v miestnych novinách, ...
Moja priateľka je za ňou na auto úver a bolo vyhrážali držby. Aby toho nebolo málo, že? Moja priateľka je za ňou na auto úver a bolo vyhrážali držby. Aby toho nebolo málo, ona mala nehodu (jej chyba) rovnaký deň jej poistenie neberú do úvahy, a robil $ 3000 k poškodeniu vozidla. Nemôže si dovoliť opraviť auto alebo platby už tak ...
aký je rozdiel, ak existuje, medzi držby a odovzdaním svoje auto? aký to má vplyv na mojej kreditnej? čo som v pohybe na Havaj a to bude stáť toľko peňazí, aby to dopravilo tam. Premýšľam o vzdať svoje auto späť do banky, ktorý financoval auto úver. Je to rovnaké ako držby? Ako by to vplyv na môj kredit? Práve som ...
Prosím, pomôžte! Ako sa to mohlo krivé ojazdený automobil predajca má právo reposess? som sa zobudil ráno nájsť moje auto preč. Majiteľ autobazáru mieste, kde som dostal auto od mal to možný spätný prechod držby. Dlhujem 20 dolárov na auto a $ 600 že on pribitý kvôli opravám. Keď sa jeho obchod len upozorniť na držby I. ..
Pridať komentár
Musíte byť prihlásený , aby ste mohli písať komentár.




































20 Komentáre
21. marca 2010 o 10:18 hod
môžu mať svoje auto, zatiaľ čo v kostole alebo v obchode, ale nemôžu si to z vašej garáži. Nemôžu obťažovať vás na telefóne pred alebo po pracovnej dobe, ale nie je dovolené, aby sa fyzické hrozby. Pokiaľ ide o volanie rodinných príslušníkov Nie som si istý, ale som si istý, že by to legálne, pokiaľ nie sú robiť hrozby fyzickej ujmy.
23.marca 2010 v 3:40 hod
Stačí zaplatiť auto platbu a nebudete mať tento problém. Oni môžu legálne vziať auto, ak nie sú platby. Môžu volať rodinných príslušníkov taky. Ak ste súbor úpadku, ktorý môže zastaviť veriteľov volanie, ale budete pravdepodobne stratí auto tak ako tak.
25.března 2010 v 2:31
Sčítané a podčiarknuté, platiť za auto, alebo sa budú brať. Ste podpísali kontrakt zodpovedá a zaplatí za neho ani právne, že je ich. Je nám ľúto, viem, že nechcete počuť, ale pravda bolí.
27. marca 2010 v 6:49 hod
Ak nechcete platiť, že môže mať to, čo je ich.
29. marca 2010 v 8:22
Môžu mať auto kdekoľvek a kedykoľvek sa im zachce - to nepatrí k vám.
29. marca 2010 v 3:08 hod
Sa líši podľa stavu, ale to neznie, ako by urobil niečo nezákonného obnoviť ich auto, ktoré odmietajú platiť, alebo sa vrátiť.
Len "ošemetná" vec je či to, čo považujú za "obťažovanie" a "osobné" informácie o kartách, ale budete si potrebovať atty podať Fair Credit Reporting Act narušenia proti veriteľovi, a ja nie som ani istý, či repo spoločnosti sú viazané týmito predpismi.
01.04.2010 o 11:56 hod
Nemôžu prísť do vašej garáže. Môžu si to, či je to vo verejnom parkovisku. Cirkevné a ukladať parkovisko sú cestovné hra.
Veľa šťastia s BBB. Budú Predpokladám, že ste Deadbeat, ktorí sa nemôžu držať krok s dopravnou platby.
05.4.2010 v 6:07
V tej miery, že auto je možný spätný prechod držby to je už vaše auto, to je leinholders a môžu do značnej miery urobiť čokoľvek, aby si svoje auto späť.
06.04.2010 v 12:29 hodín
Dlhujete im peniaze ani auto, takže majú právo robiť, že ...... áno.
Čo sa týka, že ho z garáže neviem o tom. Ale viem, že môžete vziať, ak je vonku.
Oni môžu len držať po dobu 30 dní aj keď pred jeho predajom. (Gal zákon tak ako tak) máte 30 dní by sa mohli prúd alebo vyplácať.
A repo spoločnosti nie sú viazané FDCPA (reálna praktiky vymáhania pohľadávok, konať) je iba kolekcia agentúry.
08.4.2010 v 6:09 hod
Nemôžu preniknúť do vášho bývania štruktúry, ale ak sú dvere otvorené, môžu sa pohybovať tak, že to môže byť prijaté. Môžu skoro vziať auto kedykoľvek. Najlepšia vec, ktorú musíte urobiť, je zavolať na finančnú spoločnosť, uzavrieť dohodu alebo ju v sebe. Do značnej miery, ak predvolené na úver, nemáte na čom stáť na. Porozprávajte sa s právnikom alebo právne postúpenie miesta, aby si poradiť.
08.04.2010 o 10:47 hod
Ak budete platiť účty nemusíte sa starať o to. Deadbeats náklady bánk veľké peniaze a jazdí sa úrokové sadzby pre nás ostatných.
11.04.2010 v 1:35 hod
Povedal by som, že nemôžu ísť do garáže, pretože by to bolo cudzom pozemku. A bohužiaľ môžu volať rodine tak dlho, kým sa stotožňujú hned myslím. Sú uvedení squeeze na vás a snažia ponížiť vás dostať do kontaktu s nimi. Majú jediný spôsob, ako ich zastaviť volania do ostatných ľudí, je to ignorovať a dostať sa do kontaktu s nimi. Dokonca aj keď ste práve nechali viem, že nemôžete platiť teraz, ale povedzte im, keď si môžete zaplatiť. Alebo zaplatiť im časť peňazí dlhujete, a nastaviť platby za ostatné. Oni sa nezastaví, kým sa zodpovednosti,. Ospravedlňujeme sa, ale to je tak, ako to funguje.
12.4.2010 v 2,28 hod
Nemôžu mať auto z garáže. Môžu mať aj od obchodu s potravinami a cirkev alebo akékoľvek iné miesto, to je zaparkované. Nemali by sa odchádzajúci hovor z informácií na kohokoľvek. Legálne, môžu povedať, že je potrebné hovoriť s vami o osobné obchodné veci, ale nemusí právne rozdávať žiadne ďalšie informácie, ktoré tento. Verím, že môžete ísť do väzenia za krádež z áut, ak ste "schovať" do auta.
12.04.2010 v 8:56 hod
Ak váš garážové brány otvorená, áno.
Áno, môžu sa vaše auto, keď ste nakupovanie alebo v kostole.
Áno, môžete podať sťažnosť na BBB o správach a obťažovanie rodinných príslušníkov.
Samozrejme, ak by ste robil v aute platby na dobu, po ktorú by tento problém mať nemali. Už ste skúsil zavolať do banky a pracovné niečo? Banky len prevzala ako posledná možnosť .... im zavolať a uvidíme, čo sa stane.
13. apríla 2010 v 12:41
> Môžu si svoje auto z garáže?
Áno, ale musí mať súdny príkaz. Nemajú, pretože je to príliš veľa problémov.
> Môžu si svoje auto, zatiaľ čo váš obchod s potravinami v obchode
> Nakupovanie alebo v kostole?
Presne tak. A nepoužívajte kľúče-príliš časovo náročné. Oni rozbiť okno a hot-drôt.
Obťažovanie je nezákonné, ale repo nie je.
15.dubna 2010 v 6:27 hod
Môj bratranec je šerif a povedal mi, že keď im poviete, keď prídu na svoje auto prevzala, že to nie je možné, potom sa naozaj môže tak urobiť, ak majú súdny príkaz. Som si istý, môžete si ich vo veľkom průšvihu za obťažujúce svoju rodinu a tak rovnako. Chcel by som hovoriť s právnikom alebo dôstojník z inej oblasti, aby videli, čo si myslia o tej veci.
19.dubna 2010 v 6:18 am
Dobre technicky, jeho naozaj nie je vaše auto až do jeho úplne zaplatené a zdá sa, že vaše problémy s tou časťou. Ak Vaša garáž je zablokovaný, že nemôže dostať, pretože jeho vlámaniu. To neznamená, že zvykom, neznamená nič iné theyre nemal. Repo ľudí dostať preč s veľa, pretože ľudia si myslia, že preto, že boli pozadu v platení, zvyknutý polícia pomôže. Zle! Ak necháte vaše auto bez dozoru, kdekoľvek (kostol, obchod, ulice atď), človek repo bude to.
Tak dlho, ako informácie, ktoré používate pre zber neobsahuje vaše číslo sociálneho zabezpečenia, to všetko sú informácie, ktoré ste odoslali pri získavaní úveru od banky. Ak táto informácia je využívaný v dobrej viere, aby sa pokúsili zhromaždiť dlh, a nie ohovárať ste zlomyseľne, jeho právny.
21.dubna 2010 o 10:19 hod
po zaplatení na ňom po dobu dvoch rokov ....... Akí ľudia STE RIEŠENIE?????? Mimochodom oni sú u konca POSILŇOVANIE svoje hranice. Nepočuli ste domáci invázie? Navrhujem kontaktovanie miestne policajné Dept .......
22.dubna 2010 v 4:31
Je to legrační .... Neexistuje nič, čo môžu robiť v prípade, že cant nájsť? Držanie v 9 desatín práva. To je dôvod, prečo ukradnúť v noci. Myslím, že to má niečo spoločné so zmluvnými stranami dohody btween dvoch a jej ľahšie nájsť a predávať ich potom vás na súd a musí nájsť teba. Raz som mal auto na 2 roky bez toho, aby bol nájdený, pretože by nemali svoje platby chytiť ho a spoločnosť "Americredit" sa píše ho, ale ešte chcel vyzdvihnúť auto a účtovať mi za celý nesplatený zostatok aj potom, čo bude predaný. Oni cant si ju do garáže, ale môže blokovať, kým zavolať políciu, ale tiež musí mať warrent to je dôvod, prečo sa snaží attemidate vás a ukradnúť v noci. Môžu si ju, kdekoľvek ju vidí. *** Dont požiadať o úver prostredníctvom aktuálne adresy alebo umiestnenie, neplatí o nič nové, žiadne utilít, žiadny nový telefón, jednoducho nič, používať rôzne adresy ako e-mailovej schránky R-Us spoločnosti, kde môžete využiť adresu ako apartmán číslo. Americký poštové zvyknutý dovoliť, ale súkromnej e-mailovej venders vôľu. Dont používať vaše osobné údaje na internete, classmates.com alebo tohto odpadu, kým budete platiť to všetko, alebo sa rozhodne vrátiť to, pretože máte iné opatrenia. Nemal som nič v mojom mene som sa presťahoval do iného štátu, a išiel späť domov obnoviť svoje značky každý rok. Nikdy by som to auto registrovať v novom stave! Mohli by to urobiť vyhľadávania pre mňa nemal mail zaslaný do domu som žil dovnútra Jeho, ako by som ešte žil, kde som mal, ale rozplynula, bez histórie sledovať ma iná ako to, čo vedel a nemohol nasledovať. Nikdy som schoval auto nie jeden čas jeden. Aj oni môžu odblokovať zablokované telefónne čísla pri volaní späť, takže sa nemusíte volať späť z pevnej linky alebo mobilné číslo na vaše meno, budú sledovať priamo na vás, nech ste kdekoľvek. Skúšal som to, keď som im z domu priateľmi zablokovaný a harrassed sakra z nej! Dostala je preč chrbtom tým, že povie im mala hosťa za nami a ja mohol byť ten, kto žiadal, aby používal telefón, ale nevedela, že mi dobre a som sa s niekým a oni prestali nazývať ju! Keď som volal repo muža zdvihnúť to 2 roky neskôr. Bol tak ohromený, že sa ma spýtal, ako som to. On bol súkromný detektív a povedal, že bol najlepší a mal som ho pne, zo cource Nikdy som! LOL! Môže to znieť extream, ale mať na pamäti, všetci sa snažia profitovať zo svojho zániku. Každý, kto sa dostáva ranu od "ja / ty / us / sme ľudí", za to, že ťažký čas v našich životoch! Odmietol som nechal vyhrať, keď som sa snažil robiť lepšie a dovoľte mi, aby som zvyknutý. Jediný, kto sa bude bolieť z toho auta bol zhromaždený bol ja, alebo v tomto prípade. Všetci sú stále pokračujú dostať zaplatené tak či onak a používajú inkasných agentúr a ďalší k podvodu za vašu nešťastie. Uvoľňuje!!
24.dubna 2010 v 2:13 hod
Áno, môžu sa vaše auto odkiaľkoľvek chcú, ak nemajú preniknúť do niečoho dostať sa do toho. Príjazdové cesty, parkoviská, ulice - všetky z nich sú otvorené, takže sa môže oprávnene vziať auto.
Niektoré finančné inštitúcie sú dôraznejší v získavaní platieb vo vzťahu k nim, ako ostatné. Takže to nemusí mať čo do činenia s autami hodnota je, rovnako ako výber pre získanie úveru od pevne-Wad spoločnosti.
Nabudúce sa obrátiť na vás, zdvorilo upozorniť, že si neželáte, aby pre nich kontaktovať svoju rodinu alebo priateľov / niektorý dlhšia. Môžete tiež zvážiť zaslanie žiadosti písomne s podpisom potvrdenie. Potom, čo ste podal žiadosť, sa už nesmú kontaktovať. Ak tomu tak aj naďalej snažiť vás kontaktovať, môžete žalovať je v nízkou hodnotou sporu súdu pre každý pokus.
Avšak, budete stále dlhuje im peniaze a nebude im zabrániť, aby sa snaží prevzala svoje vozidlo.
To naštve, ja viem.