Mar
20

Hvilke rettigheter har vi have.car repossessions?

Av admin
shop repossession

Kan de ta bilen ut av garasjen?
Kan de ta bilen mens i butikken å handle mat eller i kirken?
Kan du fortelle BBB hvis de er harrassing deg og dine familiemedlemmer (og venner) som bor på forskjellige adresser ved å ringe dem igjen beskjeder og gå til husene sine og forlate truende visittkort med all din personlige informasjon på den?
Ok retards ... noen av svarene dine er virkelig dum! Det er kun to bil betalinger bak og jeg har betalt i tide hver gang de siste 2 årene. Det er ikke som jeg ikke har tenkt på å betale, men det tar lenger tid enn vanlig å få pengene mine på akkurat nå. De ønsker en dag og tid, og jeg kan ikke gi det til dem dette sekund!
De bare gjør dette fordi bilen min er verdt mye. Jeg kjenner noen som ikke har betalt regningen for 6 måneder ... de ikke får noen telefonsamtaler eller trusler fordi bilen er i utgangspunktet verdiløs.

Passiv Inntekt
Tenk:
Min bil gikk inn til butikken for reparasjon samtidig under garantien. Den finansiør tok repossession? jeg ikke har oversett betalinger. Han sa bare at han ikke lenger ønsket å gjøre forretninger med meg. Er dette en lovlig repossession? De reparasjoner som var ment å finne sted som skulle vært gjort før salg av kjøretøyet. Selgeren av bilen sa bilen var ...

Hvordan vil en frivillig repossession påvirke min kreditt? Jeg tok ut en auto lån for broren min å få en bil i fjor februar Han klarte å betale, så jeg tok bilen tilbake og har gjort innbetalinger for de siste tre månedene. Jeg har listet bilen for salg flere ganger på Ebay, i den lokale avisen, ...

Kjæresten min er bak på bilen hennes lån og har blitt truet med repossession. For å gjøre vondt verre, hun? Kjæresten min er bak på bilen hennes lån og har blitt truet med repossession. For å gjøre vondt verre, hadde hun en ulykke (hennes feil) samme dag hennes forsikring bortfalt og gjorde $ 3000 skader på bilen. Hun har ikke råd til å reparere bilen eller foreta betalinger lenger så ...

hva er forskjellen, om noen, mellom repossession og overgi min bil? hvordan påvirker dette min kreditt? jeg flytte til Hawaii og det vil koste så mye penger å få den levert der. Jeg tenker å overgi min bil tilbake til banken, som finansierte billån. Er dette det samme som repossession? Hvordan vil dette påvirke min kreditt? Jeg fikk nettopp en ...

Vennligst hjelp! Hvordan kunne dette skjeve bruktbil selger har rett til å reposess? jeg våknet i morges å finne bilen min borte. Eieren av bruktbil stedet jeg fikk bilen fra hadde det overtatte. Jeg skyldte $ 20 på bilen og $ 600 at han tacked på grunn av reparasjoner. Da hans butikk kalt til å varsle om repossession I. ..

Kategorier: repossession

20 kommentarer

1

de kan ta bilen mens kirken eller i butikken, men de kan ikke ta den ut av garasjen. De kan ikke trakassere deg på telefonen før eller etter kontortid, men de er ikke tillatt å gjøre fysiske trusler. Såvidt kalle familiemedlemmer jeg er ikke sikker, men jeg er sikker på at ville være lovlig så lenge de ikke gjør trusler om fysisk skade.

2

Bare betale bilen din betaling og du vil ikke ha det problemet. De kan lovlig ta bilen hvis du ikke gjør betalinger. De kan ringe familiemedlemmer også. Hvis du filen konkurs som kan stoppe kreditorer fra å kalle men du vil sannsynligvis miste bilen uansett.

3
mamma til tvillinger
25 mars 2010 kl 02:31 am

Bottom line, betale for bilen din, eller de vil ta det. Du signerte en kontrakt være ansvarlig og betale for det eller lovlig det er deres. Sorry, jeg vet at du ikke ønsker å høre dette, men sannheten gjør vondt.

4

Hvis du ikke betaler de kan ta hva som er deres.

5

De kan ta bilen uansett hvor og når de vil - det ikke tilhører deg.

6

Varierer avhengig av staten, men det høres ikke ut som de har gjort noe ulovlig for å gjenopprette sin bil som du nekter å betale for eller returnere.

Kun "iffy" ting det er hvis det du anser som "sjikanerende" og "Personlig" informasjon på kort, men du vil trenge en atty å sende en Fair Credit Reporting Act Brudd mot långiver, og jeg er ikke engang sikker på om repo selskaper er bundet av disse lovene.

7
bullheadguy76
1 april 2010 kl 23:56

De kan ikke komme inn i garasjen. De kan ta det hvis det er i en offentlig parkeringsplass. Kirke og butikk parkeringsplasser er fare spillet.
Lykke til med BBB. De vil anta at du er en deadbeat som ikke kan holde tritt med en bil betaling.

8

På det punktet at en bil er å være repossessed er det ikke lenger din bil, er det de leinholders, og de kan stort sett gjøre alt for å få bilen sin tilbake.

9

Du skylder dem penger eller bilen så de har en rett til å gjøre det ...... ja.

Som for å ta den ut av garasjen jeg ikke vet om det. Men jeg vet at de kan ta det hvis det er ute i det fri.

De kan bare holde det i 30 dager om før du selger den. (GA lov uansett) Du har 30 dager til å bringe strøm eller til å nedbetale.

Og repo selskaper ikke er bundet av FDCPA (god inkassoskikk Practices Act) er det bare inkassoforetak.

10

De kan ikke bryte inn i din bolig struktur, men hvis døren er åpen, kan de flytte den slik at den kan tas. De kan ganske mye å ta bilen når som helst. Den beste tingen å gjøre er å ringe finansieringsselskapet, gjøre en avtale eller slå den på deg selv. Ganske mye hvis du standard på et lån, trenger du ikke et ben å stå på. Snakk med en advokat eller en juridisk henvisning nettsted for å få noen råd.

11

Hvis du betaler dine regninger du ikke trenger å bekymre deg for det. Deadbeats kostnader banker en masse penger og kjøre opp rentene for resten av oss.

12
Miracle mamma
11 april 2010 kl 13:35

Jeg vil tro de kan ikke gå inn i garasjen som det ville være adgang forbudt. Og dessverre kan de ringe familien så lenge de identifiserer seg med en gang tror jeg. De setter press på deg og prøver å ydmyke deg inn i å komme i kontakt med dem. De eneste måten å få dem til slutte å kalle andre mennesker er å ikke ignorere dem og komme i kontakt med dem. Selv om du bare la dem vite at du ikke kan betale nå, men fortelle dem når du kan betale. Eller betale dem noen av de pengene du skylder, og sette opp betalinger for resten. De vil ikke stoppe før du tar ansvar. Sorry, men det er slik det fungerer.

13

De kan ikke ta bilen ut av garasjen. De kan ta i fra dagligvarebutikk og kirke eller et annet sted det er parkert. De bør ikke forlate samtaler med info din på noens. Lovlig, kan de si at de trenger å snakke med deg om en personlig virksomhet sak, men kan ikke lovlig å gi ut noe mer info som det. Jeg tror du kan gå i fengsel for auto tyveri hvis du "skjule" bilen.

14
Teamet Chief
12 april 2010 kl 20:56

Hvis garasjeporten er åpen, ja.

Ja, kan de ta bilen mens du er på shopping eller i kirken.

Ja, kan du sende inn en klage med BBB om budskapene og trakassering av familiemedlemmer.

Selvfølgelig, hvis du hadde gjort bilen betalinger på tide at du ikke ville ha dette problemet. Har du prøvd å ringe banken og jobbe noe ut? Bankene bare repossess som en siste utvei .... gi dem en samtale og se hva som skjer.

15
KrazyKyngeKorny
13 april 2010 kl 24:41

> Kan de ta bilen ut av garasjen?
Ja, men de må ha en rettskjennelse. De gjør ikke fordi det er for mye bryderi.

> Kan de ta bilen mens i butikken dagligvarebransjen
> Shopping eller i kirken?
Absolutt. Og de bruker ikke taster altfor tidkrevende. De bryter et vindu og hot-wire.

Den trakassering er ulovlig, men repo er det ikke.

16

Min fetter er en sheriff og han fortalte meg at hvis du forteller dem når de kommer til repossess bilen at de ikke kan, da de egentlig ikke kan gjøre dette med mindre de har en rettskjennelse. Jeg er sikker på at du kan få dem i store problemer for sjikanerende din familie og slikt også. Jeg ville snakke med en advokat eller en offiser fra et annet område for å se hva de tenker om saken.

17

Vel teknisk, dens virkelig ikke bilen før det er helt betalt for og det synes som din har problemer med den delen. Hvis garasjen er låst de ikke kan få det fordi dens innbrudd. Det betyr ikke at de pleide, betyr bare theyre ikke skal. Repo folk slippe unna med mye fordi folk tror at fordi de var bak i å betale, wont politiet hjelpe. Feil! Hvis du forlater bilen uten tilsyn hvor som helst (kirke, butikk, street, etc) en repo mann vil ta det.

Så lenge informasjonen de bruker til å samle inkluderer ikke ditt personnummer, er dette all informasjon som du har sendt da få lån fra banken. Så lenge denne info er brukt i god tro for å forsøke å samle en gjeld, og ikke å baktale deg skadelig, den juridiske.

18

etter å ha betalt på den i to år ....... Hva slags mennesker ER du arbeider med?????? BY måten de OVER Stepping sine grenser. har du ikke hørt om hjemme invasjon? Jeg foreslår du kontakte ditt lokale POLICE DEPT .......

19

Det er morsomt .... Det er ingenting de kan gjøre hvis de ikke kan finne den? Besittelse i 9 tiendedeler av loven. Dette er grunnen til at de stjeler den i natt. Jeg tror det har noe å gjøre med kontrakt avtaler btween to partier og dens lettere for dem å finne det og selge det så ta deg til retten pluss at de må finne deg først. Jeg hadde engang en bil i 2 år uten å bli oppdaget, fordi de ikke ville ta mine utbetalinger til fange det opp, og selskapet "Americredit" hadde skrev den av, men likevel ønsket å hente bilen og lade meg for fullt ubetalte balanse selv Etter det ville bli solgt. Skrånende De tar den ut garasjen, men de kan blokkere inntil du ringe politiet, de må også ha en warrent dette er grunnen til at de prøver å attemidate deg og stjele den i natt. De kan ta det der de ser det. *** Dont søke om kreditt bruke dine nåværende adresser eller sted, gjelder ikke for noe nytt, ingen hjelpemidler, ingen ny telefon, ingen ingenting, bruker ulike adresser som en postkasse R-Us selskap, hvor du kan bruke adressen som en suite nummer. US Postal wont tillate dette, men private mailing venders vil. Ikke bruke din personlige informasjon på internett, classmates.com eller noe av det søppel før du betaler alt opp eller beslutte å gi den tilbake fordi du har andre ordninger. Jeg hadde ingenting i mitt navn jeg hadde flyttet til en annen stat, og skulle hjem for å fornye mine tags hvert år. Jeg ville aldri registrere at bilen i den nye staten! De kunne ikke gjøre søk for meg hadde jeg ingen post som sendes til huset jeg bodde i. Det var som jeg fremdeles bodde der jeg hadde, men forsvant i løse luften, ingen historie for å spore meg andre så hva de visste og kunne ikke følge. Jeg har aldri gjemte bilen ikke en gang heller. Også de kan oppheve blokkerte telefonnumre når du ringer dem tilbake, så ikke ring tilbake fra et land linje eller celle nummer i ditt navn, vil de spore deg direkte dit du er. Jeg testet dette da jeg ringte dem fra en venner huset blokkert, og de harrassed i helvete ut av henne! Hun fikk dem av henne tilbake ved å fortelle dem at hun hadde gjest over og jeg kan ha vært en som ba for å bruke telefonen, men hun visste ikke meg så godt, og jeg kom med noen og de slutter å ringe henne! Da jeg ringte repo mannen for å plukke den opp 2 år senere. Han ble så imponert at han spurte meg hvordan jeg gjør det. Han var en privat etterforsker og sa at han var den beste og jeg hadde ham stuss, av cource jeg aldri fortalt! LOL! Dette høres kanskje extream, men det viktigste å huske er alle prøver å profittere på død din. Alle får et kutt fra "ME / dere / oss / vi folket", for å ha en tøff tid i våre liv! Jeg nektet å la dem vinne når jeg har forsøkt å gjøre det bedre, og de vil ikke tillate meg til. Den eneste som skulle til å skade fra den bilen blir plukket opp var meg eller i dette tilfellet deg. De er alle fortsatt kommer til å få betalt en eller annen måte, og de bruker innsamling byråer og andre for å svindel deg for ulykke ditt. Livnære!!

20
Sacagawea_Fan
24 april 2010 kl 02:13

Ja, kan de ta bilen fra hvor de vil så lenge de ikke trenger å bryte seg inn i noe for å få til det. Oppkjørsler, parkeringsplasser, gater - noen av dem er åpne, slik at de kan rettmessig ta bilen.

Noen finansinstitusjoner er mer energisk i å få betaling skyldte dem enn andre. Så det ikke kan ha å gjøre med bilene verdt så mye som velger å få et lån fra en stram-dott selskap.

Neste gang de kontakter deg, høflig informere dem om at du ikke ønsker for dem å kontakte deg eller din familie / venner lenger. Du kan også vurdere å sende forespørselen skriftlig med en signatur bekreftelse. Når du har gjort etter anmodning de ikke lenger lov til å kontakte deg. Hvis de gjør fortsette å prøve å kontakte deg, kan du saksøke dem i små krav domstol for hvert forsøk.

Men vil du fortsatt skylder dem penger, og det vil ikke stoppe dem fra å prøve å ta tilbake bilen.

Det suger, jeg vet.

Legg igjen en kommentar

Du må være innlogget for å skrive en kommentar.

Oversetter

English flagItalian flagKorean flagChinese (Simplified) flagChinese (Traditional) flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flag
Japanese flagArabic flagRussian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flagCroat flagDanish flag
Finnish flagHindi flagPolish flagRumanian flagSwedish flagNorwegian flagCatalan flagFilipino flagHebrew flag
Indonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flagUkrainian flagVietnamese flag 
By N2H