Kunnen zij uw auto uit je garage?
Kunnen nemen ze je auto terwijl je in de winkel boodschappen of in de kerk?
Kunt u vertellen BBB of ze lastig vallen u en uw familieleden (en vrienden) die op verschillende adressen wonen door ze het achterlaten van berichten en het gaan naar hun huizen en het verlaten van bedreigende visitekaartjes met al uw persoonlijke informatie op het?
Ok vertraagt ... sommige van uw antwoorden zijn echt dom! Het is slechts twee auto betalingen achter en ik heb op tijd betaald everytime de afgelopen 2 jaar. Het is niet zo dat ik niet van plan te betalen, maar het is langer dan normaal te nemen om mijn geld te krijgen in de op dit moment. Ze willen een dag en tijd, en ik kan het niet geven aan hen die tweede!
Ze zijn alleen maar doen dit omdat mijn auto is veel waard. Ik ken iemand die niet heeft hun rekening betaald voor zes maanden ... ze krijgen geen telefoontjes of bedreigingen want de auto is in principe waardeloos.
Passief inkomen
Mijn auto ging in de winkel voor reparatie terwijl nog onder de garantie. De financier nam toen opnieuw in bezit nemen? Ik heb geen gemiste betalingen. Hij zei dat hij niet langer wilde om zaken te doen met mij. Is dit een wettelijke terugname? De reparaties die moesten plaats te vinden moeten zijn gedaan voordat de verkoop van het voertuig. De verkoper van de auto zei dat de auto was ...
Hoe zal een vrijwillige terugname van invloed op mijn credit? pakte ik een auto-lening voor mijn broer een auto last februari Hij slaagde er niet om te betalen te krijgen, dus nam ik de auto terug en zijn het maken van betalingen voor de laatste drie maanden. Ik heb de genoemde auto's te koop meerdere malen op Ebay, in de lokale krant, ...
Mijn vriendin is achter op haar auto lening en is bedreigd met inbeslagname. Tot overmaat van ramp, ze? Mijn vriendin is achter op haar auto lening en is bedreigd met inbeslagname. Tot overmaat van ramp had ze een ongeluk (haar schuld) op dezelfde dag haar verzekering vervallen en deed 3000 dollar schade aan de auto. Ze kan zich niet veroorloven om de auto te repareren of meer betalingen, zodat ...
wat is het verschil, indien aanwezig, tussen de terugneming en overgave mijn auto? hoe beïnvloedt dit mijn credit? Ik verhuis naar Hawaii en het zal zo veel geld kosten om het daar verscheept. Ik denk over overgave mijn auto terug naar de bank, die de auto lening gefinancierd. Is dit hetzelfde als opnieuw in bezit nemen? Hoe zou dit van invloed op mijn krediet? Ik heb de ...
Please help! Hoe kon deze scheve gebruikte auto verkoper heeft het recht om reposess? werd ik wakker vanochtend te vinden mijn auto weg. De eigenaar van de gebruikte auto plaats kreeg ik de auto van had teruggenomen. Ik verschuldigd 20 dollar op de auto en 600 dollar die hij geplakt vanwege reparaties. Toen zijn winkel geroepen om te waarschuwen voor terugneming I. ..
Laat een bericht achter
Je moet ingelogd om een reactie te plaatsen.




































20 Commentaren
21 maart 2010 om 10:18
ze kunnen je auto, terwijl in de kerk of de winkel maar ze kunnen niet nemen uit uw garage. Ze kunnen niet lastig je aan de telefoon voor of na kantooruren, maar ze mogen geen fysieke bedreigingen te maken. Voor zover bellen familieleden Ik weet het niet zeker, maar ik ben er zeker van dat zou legaal zijn, zolang ze niet het uiten van dreigementen van lichamelijke schade.
23 maart 2010 om 15:40
Gewoon betalen je auto betaling en je zult niet hebben dat probleem. Zij kunnen wettelijk nemen uw auto als je niet het doen van betalingen. Ze kunnen ook bellen familieleden. Als u bestand faillissement dat kan stoppen schuldeisers uit te bellen, maar je zult waarschijnlijk toch verliest de auto.
25 maart 2010 om 02:31
Bottom line, betalen voor uw auto of ze zullen nemen. U heeft een contract getekend verantwoordelijk te zijn en betalen of wettelijk is van hen. Sorry, ik weet dat u niet wilt horen, maar de waarheid doet pijn.
27 maart 2010 om 18:49
Als u niet betaalt ze kunnen nemen wat hen is.
29 maart 2010 om 08:22
Ze kunnen de auto nemen, waar en wanneer ze willen - het hoort niet bij je.
29 maart 2010 om 15:08
Verschilt per staat, maar het klinkt niet alsof ze iets gedaan illegaal naar de auto die u weigert te betalen voor of terug te herstellen.
Alleen "iffy" wat er is of wat je overwegen "lastig" en "Persoonlijk" informatie over de kaarten, maar je zou een Atty nodig om een Fair Credit Reporting Act Overtreding tegen de kredietgever bestand en ik weet niet eens zeker of repo bedrijven zijn gebonden aan deze wetten.
1 april 2010 om 23:56
Ze kunnen niet in uw garage. Zij kunnen nemen als het in een openbare parkeerplaats. Kerk en op te slaan parkeerplaatsen zijn tarief spel.
Veel succes met de BBB. Zij zullen aannemen dat je een klaploper, die niet kunnen bijhouden met een auto betaling.
05 april 2010 om 06:07
Op het punt dat een auto wordt weer in bezit genomen is het niet meer je auto, het is de leinholders, en ze kunnen vrij veel doen om hun auto terug te krijgen.
06 april 2010 om 12:29
Je bent ze geld of de auto, zodat ze het recht hebben om dat te doen ... ... ja.
Wat betreft het nemen van het uit de garage weet ik niet over. Maar ik weet ze kan het wel als het in de open.
Ze kunnen alleen maar houd het voor 30 dagen al alvorens het te verkopen. (G bis wet toch) Je hebt 30 dagen de tijd om te brengen huidige of af te werpen.
En repo bedrijven zijn niet gebonden aan FDCPA (eerlijke incasso Practices Act) is het alleen incassobureaus.
08 april 2010 om 18:09
Ze kunnen niet breken in uw huisvesting structuur, maar als de deur open is, kunnen ze verplaatsen, zodat het kan worden genomen. Ze kunnen de auto vrij veel te nemen op elk moment. Het beste ding om te doen is bellen met de financieringsmaatschappij, maak een deal of zet hem in jezelf. Pretty much als je standaard op een lening, hoef je niet een poot om op te staan. Spreek met een advocaat of een juridisch verwijzende site om wat advies te krijgen.
08 april 2010 om 22:47
Als u betaalt uw rekeningen u geen zorgen over te maken. Deadbeats kost banken een veel geld en drijven de rente voor de rest van ons.
11 april 2010 om 13:35
Ik zou denken dat ze niet kunnen gaan in je garage als dat zou zijn verboden terrein. En helaas ze kunnen bellen gezin, zolang ze zich identificeren meteen denk ik. Ze zetten de squeeze op je en probeert je te vernederen in het krijgen van contact met hen. Ze enige manier om ze te laten stoppen met het aanroepen van andere mensen is niet te negeren en in contact met hen te krijgen. Zelfs als je gewoon hen te laten weten kun je nu niet te betalen, maar vertel ze wanneer je kunt betalen. Of betalen ze een deel van het geld dat u verschuldigd bent en het opzetten van betalingen voor de rest. Ze zullen niet stoppen totdat u Verantwoordelijkheid nemen. Sorry, maar dat is de manier waarop het werkt.
12 april 2010 om 14:28
Ze kunnen de auto niet uit uw garage. Ze kunnen i van de supermarkt en de kerk of een andere plaats is geparkeerd. Ze moeten niet het verlaten van gesprekken met uw info op iemand. Wettelijk gezien kunnen ze zeggen dat ze nodig hebben om tot u te spreken over een persoonlijk zakelijk gebruik, maar kan wettelijk niet geven meer informatie dan dat. Ik geloof dat je kunt naar de gevangenis gaan voor autodiefstal als je 'verbergen' van de auto.
12 april 2010 om 20:56
Als uw garagedeur te openen is, ja.
Ja, u kunt nemen ze je auto terwijl u winkelen of in de kerk.
Ja, dan kunt u een klacht indienen bij de BBB over de berichten en intimidatie van familieleden.
Natuurlijk, als u wilt uw auto gemaakt betalingen op tijd zou je dit probleem niet. Heb je geprobeerd te bellen naar de bank en werken iets uit? De banken alleen maar terug te nemen als een laatste redmiddel .... Geef ze een gesprek en zien wat er gebeurt.
13 april 2010 om 12:41
> Ze Kan uw auto te nemen uit uw garage?
Ja, maar ze moeten een gerechtelijk bevel te hebben. Ze doen niet omdat het te veel gedoe.
> Kan nemen ze je auto terwijl je in de winkel supermarkt
> Winkelen of in de kerk?
Absoluut. En ze maken geen gebruik van toetsen, te tijdrovend. Zij breken een raam en hot-wire.
De intimidatie is illegaal, maar de repo is dat niet.
15 april 2010 om 18:27
Mijn neef is een sheriff en hij vertelde me dat als je ze te vertellen wanneer ze komen om uw auto terug te nemen dat ze niet kunnen, dan kunnen ze echt niet doen, tenzij ze een gerechtelijk bevel. Ik weet zeker dat je ze kunt krijgen in grote problemen voor het lastigvallen uw familie en zoals goed. Ik zou praten met een advocaat of een officier uit een ander gebied om te zien wat zij denken over de materie.
19 april 2010 om 06:18
Zowel technisch, het is echt niet de auto tot zijn volledig betaald en het lijkt erop dat je problemen hebt met dat deel. Als uw garage is afgesloten kunnen ze niet krijgen omdat de inbraak. Dat doesnt dat ze gewoon, gewoon betekent theyre niet de bedoeling. Repo mensen wegkomen met een hoop, want mensen denken dat omdat ze achter in het betalen van de politie gewoon te helpen. Fout! Als u uw auto onbeheerd ergens (kerk, winkel, straat, etc) een repo man zal nemen.
Zolang de informatie die ze gebruiken voor het verzamelen doesnt ook uw sofi-nummer, dit is alle informatie die u heeft opgegeven bij het verkrijgen van de lening van de bank. Zolang deze informatie gebruikt wordt in goed vertrouwen om te proberen om een schuld te verzamelen en niet te belasteren u kwaadwillig, de rechtsvorm.
21 april 2010 om 22:19
na het betalen op het voor twee jaar ... .... Wat voor soort mensen ARE YOU OMGAAN MET ???????????? De manier waarop ze zijn meer dan INTENSIVERING hun grenzen. heb je niet gehoord van thuis invasie? Ik stel voor dat u de Lokale Politie DEPT ... ....
22 april 2010 om 04:31
Het is grappig .... Er is niets wat ze kunnen doen als ze cant vinden? Bezit in 9 / 10 van de wet. Dit is waarom stelen ze het in de nacht. Ik denk dat het iets te maken heeft met de contractafspraken tussen maximaal twee partijen en zijn voor hen gemakkelijker om het te vinden en te verkopen dan moet je voor de rechter plus ze moeten eerst vinden. Ik had eens een auto voor 2 jaar zonder wordt gevonden omdat ze niet op mijn betalingen aan het inhalen, en het bedrijf "AmeriCredit" had geschreven hem uit, maar toch wilde de auto te verzamelen en ik ook betalen voor de volledige openstaande saldo zelfs nadat het zou worden verkocht. Ze cant te nemen van uw garage, maar ze kunnen blokkeren totdat u bellen met de politie, ze moeten ook een warrant dit is de reden waarom ze je proberen te attemidate en het stelen in de nacht hebben. Ze kunnen het overal waar zij het zien. *** Dont gelden voor het krediet met uw huidige adres of locatie, niet van toepassing voor iets nieuws, geen hulpprogramma's, geen nieuwe telefoon, helemaal niets, gebruik maken van verschillende adressen als een e-mail box R-Us bedrijf, waar u kunt het adres gebruiken als een suite nummer. US Postal gewoon toelaten, maar prive-mailing venders wil. Dont gebruiken uw persoonlijke informatie op het internet, classmates.com of een van die junk totdat u betaalt het allemaal op of besluiten om het terug te geven omdat je andere afspraken. Ik had niets in mijn naam ik was verhuisd naar een andere staat en was terug naar huis om mijn tags te vernieuwen per jaar. Ik zou nooit register, dat de auto in de nieuwe staat! Ze konden geen opzoekingen doen voor mij ik had geen e-mail gestuurd naar het huis waar ik woonde inch Haar was net of ik nog leefde, waar ik had, maar verdwenen in het niets, geen geschiedenis om vervolgens volgen me andere wat zij wisten en konden niet volgen. Ik heb nooit verborg de auto niet een keer niet. Ook zij kunnen blokkeren telefoonnummers te deblokkeren als je ze belt terug dus niet terug te bellen vanaf een vaste lijn of mobiele nummer op uw naam, zullen ze meteen track die u aan waar u ook bent. Ik heb dit getest toen ik belde hen van een huis van vrienden geblokkeerd en ze lastig gevallen de hel uit haar! Ze kreeg ze van haar rug af door hen te vertellen dat ze had gast voorbij en ik kan geweest zijn een die vroeg om de telefoon te gebruiken, maar ze wist niet me dat goed en ik kwam met iemand en ze stoppen met bellen haar! Toen ik de repo man om het op te rapen twee jaar later genoemd. Hij was zo onder de indruk vroeg hij me hoe heb ik het doe. Hij was een prive-detective en zei dat hij was de beste en ik had hem stumped, van cource ik nooit gezegd! LOL! Dit klinkt misschien extream, maar het ding om te onthouden is iedereen probeert te profiteren van de ondergang. Iedereen is het krijgen van een fractie uit "ik / jij / wij / we het volk", voor het hebben van een moeilijke periode in ons leven! Ik weigerde om hen te laten winnen als ik heb geprobeerd om beter te doen en ze gewoon laat mij. De enige die ging pijn te doen van die auto wordt opgehaald was ik of in dit geval je. Ze zijn allemaal nog steeds om betaald te krijgen een of andere manier en ze gebruiken incassobureaus en anderen om scam u voor uw ongeluk. Loogt!!
24 april 2010 om 14:13
Ja, ze kunnen je auto te nemen van waar ze maar willen, zolang ze niet hoeven te breken in alles om erin te komen. Opritten, parkeerplaatsen, straten - een van deze open zijn, zodat ze kunnen terecht met de auto.
Sommige financiële instellingen zijn krachtiger in het verkrijgen van de verschuldigde betalingen voor hen dan anderen zijn. Dus het kan niet te maken hebben met de auto's evenveel waard als keuze voor een lening krijgen van een tight-prop bedrijf.
Volgende keer dat ze contact met u opnemen, beleefd hen te informeren dat u niet wilt voor hen om u of uw familie / vrienden nog langer contact. Je zou ook overwegen het verzenden van het verzoek schriftelijk met een handtekening bevestiging. Zodra u het verzoek ze niet langer toegestaan om contact met u op. Als ze blijven proberen contact met u opnemen, kunt u hen aanklagen in kleine vorderingen rechter voor elke poging.
Toch zal u nog verschuldigd bent hen het geld en het zal hen niet weerhouden te proberen aan uw voertuig terug te nemen.
Het zuigt, ik weet het.